Hjælp - Babysits profil

Babysits profil

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du anmode om at nulstille din adgangskode. Du kan klikke på knappen “glemt adgangskode”, som er placeret under log ind feltet. Efter du har indtastet din e-mail adresse, som er tilsluttet din profil, sender vi en e-mail med et link, der nulstiller din adgangskode.

Du kan let slette din konto til enhver tid. Log ind på din Babysits konto og gå til indstillinger. I bunden af siden skal du trykke på knappen “slet min konto”. Denne handling fjerner også din profil fra vores platform. Hvis du er en forælder med en premium konto, bliver denne også annulleret.

For at hjælpe andre brugere på Babysits til at finde dig lettere, har vi lavet din aktive profil søgbar. Dette betyder at din profil også bliver inkluderet i søgemaskiner, såsom Google.

Bare rolig, hvis du sletter din profil fra vores platform, fjernes den også fra søgemaskiner. Vær venligst opmærksom på at søgemaskiner ikke opdaterer alle ændringer til sider hver dag. Det kan derfor tage op til 4 uger før din profil er fuldstændig fjernet fra søgemaskinerne.

For at skjule din profil, log ind på din Babysits konto, og gå til din profils redigerings side. Klik på knappen “skjul profil”.

Hos Babysits, stopper din automatiske betaling ved at annullere din premium konto . Ved at skjule din profil gøres din profil usynlig for andre brugere.

Hvis du har dage tilbage på din premium konto, kan du stadig bruge premium tjenesten for disse resterende dage, efter du har annulleret din premium konto. Efter din premium konto udløber, vil du beholde adgang til din Babysits konto, som gratis konto, inklusiv muligheden for at fortsætte enhver samtale du har startet, samt adgang til dine transaktionsdetaljer. Hvis du ikke længere vil blive opkrævet for en premium konto, men stadig vil beholde adgang til din konto, er dette den bedste valgmulighed.

Bemærk venligst: Aktivering og annullering af din premium konto kan kun gøres via vores hjemmeside eller mobile browser, men ikke via vores mobile app på nuværende tidspunkt.

Ved at skjule din konto bliver din profil usynlig for andre brugere. Denne handling annullerer ikke din premium konto. Mens din profil er skjult kan du fortsætte enhver samtale som du allerede har påbegyndt.

Kontrollér at du er logget ind på dit lands platform; du har ikke mulighed for at tilføje adresser, der befinder sig udenfor landet du er logget ind på.
Sørg for at du bruger det rigtige format, når du indtaster dit postnummer.
Hvis din by ikke er i vores database, kontakt venligst kundeservice så vi kan tilføje din by.

Kontaktoplysninger, såsom din adresse, e-mail, telefonnummer og sociale medie konti vil aldrig blive vist eller delt med tredjeparter eller andre brugere. Vi bruger disse informationer for at bekræfte hvem du er, give nøjagtige søgeresultater og kontakte dig, hvis nødvendigt. Det er fuldstændig op til dig om du vil dele dine kontaktoplysninger med andre brugere.

Du kan afmelde Babysits’ e-mail tjeneste på dit kontrolpanel, eller ved at klikke på afmeldingslinket i hvilken som helst notifikations e-mail. Bemærk venligst at det på nuværende tidspunkt kun er muligt at afmelde sig e-mail tjenesten gennem desktop eller mobil browser, og ikke findes på Babysits’ mobile applikation endnu.

Du kan ændre din adgangskode via din indstillings side. Indtast din nuværende samt nye adgangskode, og klik på “gem”. Efter dette er din adgangskode opdateret.

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt for brugere selv at skifte deres konto-type. Hvis du ved et uheld har tilmeldt dig som forælder men havde til hensigt at tilmelde dig som babysitter, eller omvendt, kontakt da venligst kundeservice. Vi vil ændre dette for dig.

Hvis du ikke modtager e-mails, notifikationer eller beskeder fra Babysits, anbefaler vi at du tjekker dit spamfilter. Ydermere anbefaler vi at du tjekker dit kontrolpanel for at se om du er tilmeldt e-mail tjenesten.

På Babysits følger vi en Fair Brug Politik. Dette betyder at vi har indført en grænse for antallet af meddelelser, som en bruger kan sende for at forhindre spam og andet misbrug af beskedtjenesten.

Vores mål er at opnå et troværdigt fællesskab, hvor brugere kun sender meddelelser til andre brugere, når de rent faktisk er interesserede i den foreslåede tjeneste. Ved at begrænse mængden af meddelelser brugere kan sende, er vores håb også, at brugerne vil sende bedre kvalitets beskeder.

Vi kan nulstille din grænse hvis du kontakter kundeservice. Vi vil først gennemgå din konto for at se at du ikke spammer og derefter nulstille din grænse.

Det er ikke muligt for brugere selv at sammensætte deres konti. Hvis du har flere konti som skal sammensættes, vær venlig at kontakte kundeservice. Vi sammensætter kontiene for dig, så alle beskeder du har modtaget eller sendt er i én indbakke. Sørg for at inkludere i din besked e-mail adresserne på de konti du vil sammensætte, samt e-mail adressen på den konto du vil blive ved med at bruge.

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelseskode, anbefaler vi dig til at anmode om en ny via personlig information.

Hvis du vil skjule en samtale med en bruger, kan du klikke på arkiveringsknappen i din indbakke. Det er ikke muligt at slette en samtale helt.

Babysits tillader brugere at rapportere indhold på Babysits, der overtræder vores Vilkår og Betingelser og Retningslinjer for fællesskabet. For at rapportere en bruger, kan du gå til brugerens profil og klikke “rapportér denne profil”. Du bliver derefter bedt om at skrive og sende en rapport. Babysits bliver dermed underrettet om disse rapporter og træffe enhver handling, der måtte være nødvendig. Rapporter er fortrolige, hvilket betyder at brugeren du rapporterer ikke bliver underrettet om din rapport.