Hjælp - For familier

For familier

Familier kan finde børnepasningsudbydere på Babysits gennem vores søgeside. Du kan indtaste din by, adresse eller postnummer i søgefeltet for at se børnepasningsudbydere i dit område.

Børnepasningsudbydere, der er interesserede, kan også kontakte dig, hvis du har en komplet, synlig profil.

Hvis du vil sende en besked til en børnepasningsudbyder, kan du kontakte dem ved at gå til deres profil og klikke på knappen "kontakt".

Bemærk venligst: For at kontakte eller svare børnepasningsudbydere skal din profilsynlighed kun være offentlig eller kun på platform, og du skal have et aktivt Premium-abonnement.

Se priser for Premium-abonnementer.

Du kan opgradere til et Premium-abonnement via opgraderingssiden (efter tilmelding) eller via Babysits-appen.

Du kan til enhver tid opsige dit Premium-abonnement. Det kan du nemt gøre på Premium-siden.

Hvis du abonnerer på et Premium-abonnement via iOS-appen, skal du opsige dit abonnement via Apple. Du kan gøre det i dine enhedsindstillinger via Apple ID under Abonnementer.

Hvis du har nogle dage tilbage på dit Premium-abonnement, kan du stadig bruge premium-tjenesterne i disse resterende dage efter opsigelsen af dit Premium-abonnement.

Hvis du har problemer med at opsige dit Premium-abonnement, bedes du kontakte os.
Kontakt kundeservice

I nogle lande er der en bookingfunktion, hvor du kan booke tider direkte via platformen. I disse lande kan du planlægge en tid ved at anmode om en reservation på profilen for børnepasningsudbyderen eller i indbakken.

Hvis du ikke kan se denne mulighed, kan du i lande, hvor reservationer ikke understøttes, koordinere aftaler direkte via beskedsystemet, aftale med børnepasningsudbyderen vedrørende detaljer.
Læs mere om Babysits Booking-system.

Ja du kan! Når dit Premium-abonnement er blevet opsagt, kan du stadig sende besked til nye børnepasningsudbydere inden for din kontraktperiode. Når din kontraktperiode udløber, kan du stadig fortsætte samtaler, som du allerede startede under dit Premium-abonnement, men du kan ikke starte nye samtaler længere.

Hvor meget du betaler en dagplejer, afhænger af børnepasningsudbyderen og situationen.

Børnepasningsudbydere fastsætter deres egne timepriser for børnepasning, baseret på mindstelønnen, deres kvalifikationer, færdigheder og erfaring. Du kan se dette på deres profil.

Du kan også indstille den sats, du vil tilbyde en potentiel børnepasningsudbyder på din profil.

I sidste ende er det op til dig og dagplejeren at blive enige om, hvor meget du vil betale dem.
Timepriserne kan variere afhængigt af antallet af børn, du har, de pligter, der kræves, typen af børnepasningsudbyder og placeringen af babysitterjobbet.

I nogle jurisdiktioner er det juridisk obligatorisk at arrangere en kontrakt. På grund af dette og for at gøre babysitteroplevelsen nemmere for begge parter, foreslår vi, at du udfylder og gennemgår vores optagelsesskema.

Læs optagelsesskemaet

Hvis du har haft en negativ oplevelse med en børnepasningsudbyder gennem Babysits, kan du skrive en anmeldelse og/eller blokere brugeren.

Under alle omstændigheder beder vi dig anmelde børnepasningsudbyderen til vores supportteam via deres profilside. Babysitter vil derefter blive underrettet om disse rapporter og vil tage alle nødvendige skridt.
Kontakt kundeservice

Vi sender regelmæssigt påmindelser og e-mails til dem og skjuler inaktive profiler på vores søgeside. Der er dog også nogle trin, du kan tage:
* På deres profiler kan du se deres seneste aktivitet og deres gennemsnitlige svartid. Vi anbefaler, at du kontakter børnepasningsudbydere, der har været aktive for nylig, for at øge dine chancer for at få svar.
* Babysittere har muligvis ikke set eller læst din første besked. I så fald kan det være nyttigt at kontakte dem igen.
* Det sidste tip er at være aktiv selv. Hvis børnepasningsudbyderen ser, at du ikke har været aktiv i et stykke tid, eller at du ikke svarer på dine beskeder, kan de konkludere, at du ikke længere leder efter en babysitter, og sandsynligvis vil de ikke kontakte dig.

Forældre kan anmode om fuld refusion* af deres Premium-abonnement inden for 14 dage efter købet. Efter 14 dage kan vi desværre ikke give refusion.

  • Dette gælder kun for Premium-abonnementer købt direkte hos Babysits. Betalinger gennem tredjeparter såsom Apple er udelukket.
    Kontakt kundeservice for at anmode om en refusion.

På premium-siden på din konto kan du muligvis se knappen "opdater betalingsmetode". Hvis det er tilfældet, kan du klikke på denne knap for at opdatere din betalingsmetode.

Hvis du ikke kan se denne knap, er det i øjeblikket ikke muligt at opdatere dine bankkontooplysninger for dit Premium-abonnement. Kontakt os i så fald, hvis du ønsker at opdatere dine bankkontooplysninger.

Premium side
Kontakt kundeservice