Hjælp - Babysitter bookinger
Hvorfor bruge reservationer?
Administrer børnepasningsaftaler med lethed
Alt hvad du behøver på ét sted. Med bookinger kan du planlægge aftaler, se alle kommende og gennemførte bookinger og downloade betalingskvitteringer for hver booking - i én enkel oversigt.
Sikre betalinger
Booking gennem Babysits er en sikker og sikker måde at betale eller blive betalt på. Dine bankoplysninger deles ikke med andre Babysits-medlemmer, og med vores betalingsudbyder Stripe kan vi holde transaktionen sikker og reducere svindel.
Garanteret, enkelt og kontantløst
Babysittere kan stole på garanterede betalinger, mens forældre nyder fordelen ved kontantløse transaktioner.
Hvordan det virker
Bookinger er en service, der giver forældre og babysittere mulighed for at planlægge og betale for deres aftaler via vores hjemmeside og app.
Planlæg en reservation
Der er et par trin mellem at anmode om en reservation og det øjeblik, babysitteren bliver betalt.
- Anmod om en reservation - Når du har fundet en babysitter, du vil booke, skal du gå til beskederne, og du vil finde muligheden for at oprette en reservation. Vælg dag, tidspunkt og varighed for reservationen, og send anmodningen.
- Babysitter accepterer booking
- Bekræft reservationen ved at betale - Når du har betalt for reservationen, vil den blive bekræftet. Efter at babysitteraftalen er afsluttet, modtager babysitteren de optjente penge inden for få hverdage.
Annuller en reservation
Annullering af en booking kan ske op til 60 minutter efter, at børnepasningsaftalen er startet. Herefter er annullering og tilbagebetaling ikke længere mulig. Klik på annuller og angiv årsagen til annulleringen. Når du har annulleret bookingen, vil du automatisk modtage pengene, du har betalt, tilbage inden for få dage.
Når reservationen aflyses på grund af at babysitteren ikke dukker op, beder vi forælderen om at skrive en anmeldelse på babysitterens profil. Har du ikke efterladt en anmeldelse? Så får babysitteren automatisk en negativ anmeldelse efter et par dage.
Skriv en anmeldelse
Hvordan gik bookingen? Glem ikke at skrive en anmeldelse på babysitterens profil. På denne måde kan andre familier på Babysits se, om denne babysitter er troværdig og god til sit arbejde.
Hvis du ikke lægger en anmeldelse, vil babysitteren modtage en automatisk anmeldelse efter et par dage.
Medlemsbeskyttelse
Vi bruger et sikkert betalingssystem, der aldrig deler dine kreditkort- eller bankkontooplysninger med andre medlemmer. At betale gennem Babysits er kontantløst, bekvemt og holder dine personlige oplysninger sikre og sikre. For at yde denne og andre medlemsbeskyttelsesforanstaltninger beder vi forældre om et gebyr på 5 % oven i udgifterne til børnepasning ved betaling via Babysits bookinger.
Ofte stillede spørgsmål
Hvor finder du dine reservationer
Når du logger på din konto, kan du finde alle dine planlagte bookinger. Du vil se en fane mærket som "Bookinger" lige ved siden af din indbakke. Hvis denne etiket ikke er synlig, betyder det, at denne funktion ikke er tilgængelig i dit land.
Er Babysits bookingfunktionen gratis?
Babysittere modtager 100 % af de penge, de har tjent. Forældre betaler et medlemsbeskyttelsesgebyr på 5 % oven i babysitterens indtjening. Hos Babysits anbefaler vi babysittere at bruge platformen til bookinger på grund af dens indbyggede sikkerhedsfunktioner, brugervenlighed og fordi den kan hjælpe med at holde styr på din indtjening.
Jeg har problemer med en reservation. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du oplever problemer med din reservation, bedes du kontakte kundeservice.
For forældre
Hvornår vil jeg blive opkrævet for reservationen?
Når bestillingen er accepteret af babysitteren, vil du modtage en betalingsanmodning. Du kan derefter betale for reservationen for at gøre den endelig. Når betalingen er foretaget, er reservationen bekræftet.
Babysitteren accepterer ikke min reservation, hvad kan jeg gøre?
Desværre accepterer babysittere muligvis ikke altid dine reservationsanmodninger. Når dette sker, kan du sende dem en besked for at minde dem om at acceptere reservationen.
Hvad hvis babysitteren annullerer reservationen?
Der kan være en situation, hvor der sker noget uventet, og babysitteren annullerer reservationen. Når dette sker, refunderes betalingen af reservationen automatisk til dig. Du modtager refusionen inden for 5-10 hverdage. Du kan dobbelttjekke, om reservationen er blevet officielt annulleret, ved at besøge din bookingside. Hvis det ikke er tilfældet, kan du selv annullere reservationen. Annullerede reservationer vises i dit bookingarkiv.
Hvor kan jeg se betalingerne for reservationerne?
På siden Kontobetalinger kan du se dine betalingskvitteringer for alle gennemførte reservationer.
Til babysittere
Hvordan bliver jeg betalt?
Før du kan acceptere reservationer, skal du fortælle os, hvordan vi kan betale dig. Du skal foretage en engangskonfiguration af dine udbetalinger. For at konfigurere udbetalinger skal du gå til betalingssiden.
Hvornår modtager jeg betalingen som babysitter?
Efter at have gennemført børnepasningsaftalen, modtager du betalingen inden for 3-8 dage. Du vil modtage en e-mail med den dag, vi vurderer, at betalingen vil blive overført. Du kan også tjekke betalingen på bookingsiden.